Subject: FW: Suurevälja tee 50 ja 60 detailplaneering
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 11:37:50 +0300

Palun reg

From: Kaili Tuulik <[email-masked]>
Sent: Friday, April 11, 2025 11:05 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Suurevälja tee 50 ja 60 detailplaneering

Tere

Uurin seoses Suurevälja tee 50 ja 60 detailplaneeringuga, mis on kohe 
Saueveere DP kõrval.

Kas otse Suurevälja teelt on potentsiaalselt võimalik teha mahasõit 
juurdepääsuks Suurevälja tee 50 kinnistule (72701:002:2252)?

Infoks ka Saueveere DP :

LugupidamisegaKaili Tuulik

planeeringute koordinaator

GSM  <tel:+372%205193%200660> +372 5193 0660

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.